Veelgestelde vragen
Onderstaand een overzicht van veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij of is het antwoord niet duidelijk, neem dan contact met ons op:
Telefoon: 0511 – 47 2025
Email: info@bosgra.nl
Bestellen
Kan ik ook artikelen bestellen die niet in de webwinkel staan? Jazeker, niet alle artikelen van ons uitgebreide assortiment zijn al in de webwinkel opgenomen. Zoekt u een speciaal artikel neem dan contact met ons op via 0511 – 472025 of via info@bosgra.nl. Daarnaast is het ook mogelijk om artikelen te bestellen die niet in het assortiment opgenomen zijn als het een artikel van een leverancier betreft waar wij al producten van leveren. Heeft u een speciaal product op het oog? Neem dan contact met ons op via 0511-472025 of info@bosgra.nl
Betaling
U kunt betalen op de volgende manieren:
- Ideal
- Paypal
- Creditcard (Visa, Mastercard)
- Bankoverschrijving
Bij reservering en ophalen kunt u in de winkel contant of per pin betalen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn gratis bij bestellingen boven de € 49,-, daaronder betaalt u € 6,95 verzendkosten.
Hoe en wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
De verzending vindt plaats via Post NL. U ontvangt een mail met track en trace code van uw pakket. Bestellingen voor 16.00 uur worden diezelfde dag door ons aangeleverd bij Post NL. De pakketten worden de volgende dag bezorgd (m.u.v. zondagen). U kunt ook kiezen voor het ophalen van uw bestelling. Uw bestelling ligt in ieder geval de volgende werkdag voor u klaar. Onze openingstijden zijn: maandag t/m vrijdag 08.30 – 18.00 uur, vrijdag koopavond 19.00 – 21.00 uur, zaterdag 08.30 – 17.00 uur.
Wat is de levertijd?
Een product wat op voorraad is, is direct leverbaar. Indien u voor 16:00 uur besteld, wordt de bestelling dezelfde dag nog aangeleverd bij Post NL. Deze wordt dan de volgende dag bezorgd (m.u.v. zondagen). Als een product niet voorradig is, dan staat dit, samen met de verwachte levertijd, vermeld op onze website.
Waarom kunnen niet alle producten verzonden worden?
Een aantal producten op onze website kunt u reserveren en later ophalen, deze kunnen niet verstuurd worden. Hiervan krijgt u een melding in uw scherm. Deze producten hebben of uitleg nodig voor aflevering (bijvoorbeeld tuinmachines) of zijn te omvangrijk om te versturen (bijv. likstenen en zwepen).
Als 1 van uw bestelde producten niet verzonden kan worden, zorgen we ervoor dat de rest van uw bestelling hierbij wordt klaargelegd. U ontvangt een mail van ons als uw bestelling klaar staat.
Hoe kan ik producten retourneren of ruilen?
U heeft 14 dagen zichttermijn, daar binnen kunt u een artikel terugsturen. Ongebruikte artikelen graag in originele verpakking met kopie van de factuur terugsturen. Graag ook vermelden of u de artikelen wilt ruilen en waarvoor, of dat we het aankoopbedrag terug kunnen storten. In het laatste geval graag IBAN-nummer vermelden. Vanzelfsprekend kunt u bestelde artikelen ook ruilen in de winkel.
Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer u een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct telefonisch contact op (0511 472025). Wij zullen er dan voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Hoe lang heb ik garantie?
Op de meeste producten wordt 1 jaar garantie gegeven op materiaal- en contructiefouten. Deze garantie geldt bij normaal gebruik, goed onderhoud en uitgezonderd van slijtage.
Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
Het is geen probleem voor ons om naar het buitenland te verzenden. Het beste kunt u dan een mail sturen(info@bosgra.nl) met de door u gewenste artikelen en uw adresgegevens. Wij mailen u dan een offerte en betaalmogelijkheden.
Kan ik ook betalen met Irischeques en Bosgra waardebonnen via de site?
We accepteren Irischeques (VVV-bonnen) alleen in de winkel. Ook de Bosgra waardebonnen kunt u inleveren in de winkel en niet bij bestellingen op de site.
Hoe kan ik afspraak maken voor zadel of tuig passen?
U kunt telefonisch (0511-472025) een afspraak maken voor zadel of tuig passen in onze eigen binnenmanege. Bij aankoop van een zadel boven de € 1.000,- of tuig zijn hier geen kosten aan verbonden. Mocht u niet tot aankoop over gaan, bedragen de kosten € 35,-. In overleg is zadel passen of checken op locatie ook mogelijk. Kosten hierbij vanaf € 50,- incl. voorrijkosten.